2015. január 7., szerda

South Park The Stick of Thruth élmények

Minden este párom, az öccse és én nézünk valami sorozatot, a Clone Wars-al kezdtük ezt a szokást és mivel annak vége lett a South Park következett. Hát a South Park számomra az a sorozat ahol többet fogom a fejem mint nevetek :) De azért szeretem. Még februárba vagy márciusba már nem emlékszem mikor kijött a játék figyelgettem, de beszerzésig nem jutottam el, azután most megtörtént a nagy áttörés és összehozott a sors a játékkal. Nagyon rég nem kattantam így rá valamire. Összesen kb. 15 órámba telt a fő sztori végére eljutni, de megérte :) Az állandó SP elemek megvannak benne, vannak szívatós részek, de azokon is túl lehet jutni. Kifejezetten tetszik a szerepjáték felépítése, izgalmasabbá teszi a játékot. Természetesen sokszor foghatjuk a fejünket, hogy ekkora beteg állatok, hogy lehetnek a földön, de így a jó :)
Egy új fiúként csöppenünk South Park városába, ahol a szüleink úgy rugdosnak ki az ajtón, hogy haverkodjunk, rögtön Buttersbe botlunk aki miután megmentettük elvisz minket Cartmenhez a Mágushoz, ő megbíz feladatokkal, rohangálunk a városba gyilkoljuk az elfeket és így tovább, nem akarok spoilerezni :) Négy kaszt közül választhatunk, harcos, varázsló, thief és zsidó :D Én thief lettem mert valamiért minden játékba theif/ranger kasztként vagyok :) A harcrendszere nagyon bejött, nem a hagyományos mész és ütsz hanem ilyen körökre osztott stratégia jellegű. A felszerelések viccesek és betegek, de esélyt adnak :) A játék szövege pedig igazi South Park :)
Szóval, ha szerettek játszani és a South Parkot is szeretitek minden képen próbáld ki demoban majd ha tényleg bejött vedd meg :) Igaz Steam téli vásárnak vége, de közeleg a tavasz :) 
Elfelejtettem közben screenshotot csinálni, csak ez van :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése