2015. január 6., kedd

Kis köszöntő

 Üdvözöllek látogató.

Elisorne vagyok 21 éves erősen magába zárkózó élőlény aki néha úgy érzi rosszkor született rossz helyre. Korábban volt már blogom, de nem írtam, de mivel új év van így megpróbálkozok vele megint. Mindig is azt gondoltam jó leírni a gondolatainkat, de szinte soha nem tettem meg, na itt az ideje :) Úgy tervezem, hogy könyvekről, filmekről, játékokról írok, vagy a macskámról :) Róla mindig lehet :)
Nagy vonalakban rólam. Szeretek olvasni, sorozatfüggő vagyok, de leszokóban..és kocka vagyis inkább gamer, bár ezt nehéz megfogalmazni sokszor, mert ha elém raksz egy gépet nem biztos, hogy megcsinálom és programot sem írok, de játszom, fanatsy fan vagyok és képes vagyok 2 napig ülni egy társasjáték felett :)
Szóval ezek lesznek, jó olvasást :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése