2015. január 14., szerda

J.R.Ward-Éjsötét szerető



Két játék után jöjjön egy könyv is. Nem más mint a Fekete Tőr Testvériség első kötete az Éjsötét szerető.

Ez volt mindig is az a sorozat amit távolról néztem és mindig azzal fordultam el, hogy ahh ez túl erotikus, túl vámpíros nekem. Hát kb. akkor pofára esés volt mint anno az Iron Maiden, amit szintén azért nem hallgattam, mert hú ez túl kemény nekem, majd rájöttem, hogy durvább zenéket hallgatok, mint a Maiden :)

Lássuk a könyvet. Vártam, hogy kézhez kapjam, bele is vettettem magam, majd a szokásos 2-3 napos olvasási tempómmal be is csuktam tegnap előtt. Kellemeset csalódtam meg kell mondjam, egy pörgős, már-már cuki vámpírtörténet igazi vámpírokkal. Wrath szerethető az első perctől fogva és Beth is, nem az a nyafogós kislány, persze nem is egy Anita Blake :) Kettejük szerelme szép, bár nekem kicsit gyors, de ez a végzet. Maguk a vámpírok , nagyon bejöttek végre egy külön álló faj és nem valami Homo Sapiens csavar. Vicces, emberközeli mégis halálos vámpírok, külön tetszik, hogy mindenkinek van valami átka. Az Alantasok, az ellenség az első perctől kivívja az utálatot ami jó is meg nem is, egyedül Butch a zsaru az akit először nem igazán kedvelsz aztán megszereted, kicsit kevés, bár Z is hasonló. Ami nem tetszett az, hogy gyors volt a regény, futott én meg loholtam utána, egyik nap még ismeretlenek, másnap házasok. Látszik a könyvön, hogy csak egy felvezetés, gyorsan adjuk össze őket, legyen király és királyné aztán majd a folytatásokba ráérünk. A második részt elkezdtem, csak jött egy game patch, de folytatom, mivel 1 érdekel 2 mindenki azt mondja iszonyat jó :) Eddig tetszik is :)

Ha még nem olvastad OLVASD :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése