2015. november 3., kedd

Szösszenet


Sziasztok!

Február óta nem írtam, te jó ég.Na nem mintha sokminden történt volna velem, bár ezeket a sorokat pötyögve rájövök, hogy az év második fele sűrű. Először is pályakezdő munkanélküli fiatalból megint sulipadkoptató lettem. Munkaügyis pénzügy- számviteli okj.Amennyire kedveltem fsz-en a tantárgyakat annyira utálom most. Balfaragás tanárok tömkelege.De a papír a lényeg erre már rájöttem rég. Elég fura a társaság is.Életemben először szocializálódom rendesen, de bár ne tettem volna, mint az óvoda.Nem bánom már, hogy mindig kívülálló voltam.
 Vettem telefont, Lumia 635. Egész jó ez a winphone, szerintem ha cserélem maradok ennél.
Könyvek terén egy igazán kiemelkedőt olvastam. Andy Wier: A marsi. Eszméletlen jó volt. Ha még nem olvastad kedves ide tévedt olvasó akkor olvasd :)
Igyekszem sűrűbben visszajárni, élményeket megosztani. ;-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése