2015. február 9., hétfő

Könyvtár Booktag



Egymás után két meghívás Esztertől :) Jók ezek a Tag-ek ha meghívnak rá :)

Ezt a taget Kritta, a Könyvlelő blog szerkesztője találta ki!






1. Könyvesbolt vagy inkább könyvtár? Indokold!
+Melyik kedvenc karakteredet tudnád elképzelni, mint könyvtáros/könyvesbolti eladó?


Nehéz döntés, de mivel kevesebb pénzem van mint olvasnivalóm így könyvtár. :)
De ami kedvenc könyvé vált azt igyekszem beszerezni. Illetve a könyvtár mellett szól még, hogy ha nem tetszik a választott könyv akkor csak vissza viszem, nem pedig fáj a szívem a kiadott pénzért, plusz a hangulat is jobb, mint egy könyvesboltnak, ott elvárják, hogy vegyél valamit.Na meg a könyvtárból nyugodt szívvel kisétálsz egy zsák könyvel.:)
A szereplő pedig egyértelműen Hermione :)


2. Milyen gyakran jársz könyvtárba? Egy vagy több könyvtárat látogatsz?
+Melyik kedvenc karaktereddel mennél szívesen könyvtárba?


Attól függ, míg középsulis voltam havonta, most, hogy új helyre költöztem, hát nem voltam szeptember óta, olvasási válságom volt, illetve vár rám pár saját és kölcsön könyv. De havonta jártam :)
Nem szeretek társasággal könyvtárba járni, de ha választanom kellene, hát Robert Langdonnal talán még ötleteket is adna, mit éri meg elolvasni töri témába azzal mindig bajban vagyok.


3. Szoktál ezt-azt találni a könyvtári könyvekben, amit az előző olvasó bennfelejtett a lapok között? Mit?
+Melyik kedvenc karakteredet látnád szívesen egy könyvjelzőn?


Még nem sikerült semmit se találni, anyum szokott könyvjelzőt :)
Yennefer-t a Witcherből :)



4. Szoktál beszélgetni a könyvtárossal, szokott neked könyveket ajánlani!
+ Melyik könyves karakterrel beszélgetnél szívesen, mert véleményed szerint lenne közös témátok?


Ahova korábban jártam ott gonosz könyvtárosnénik voltak, de a Fehérváriba már kedvesek voltak velem :) Jól meg is dolgoztattam őket a beiratkozásomkor, égre földre keresték a Ready Player One-t amit nem bántam meg, igaz olvasási válságba taszított :( De jó fejek.
Sophie Mercer jutott így hirtelen eszembe :)


5. Van kedvenc könyvtárad, akár a könyvek, akár a szépsége miatt?
+Ki az a karakter aki mostanában a legjobban idegesített és biztosan nem vinnéd el a kedvenc könyvtáradba?


A székesfehérvári tetszik, sok a könyv, csak kicsit rakáson. De valamelyik nagy világváros könyvtára jobban tetszene :)
Philippa Gregory- Vörös királyné c. könyv főszereplője annyira felidegesített, hogy félbe hagytam a könyvet :)


6. kérdés. Nem könyvtár, de hasonló kezdeményezés a Könyvmegálló. A Te lakóhelyeden, vagy környezetedben működik könyvmegálló, kipróbáltad már? Mi a véleményed róla?
+Melyik az a könyv aminek a legjobban örülnél ha megtalálnád a könyvmegállóban?


Hallottam már hírét, de kipróbálni még nem volt lehetőségem. Bármilyen Ken Follett könyvnek örülnék :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése